Hummingbird – Δεν πρόκειται για Long – tail Search

Hummingbird – Δεν προκειται για Long – tail Search

Απο τον τίτλο του άρθρου οι πιο εξοικειωμένοι ίσως έχετε καταλάβει ότι  μιλάμε για τον τελευταίο αλγόριθμο της Google.

Το άρθρο αυτό  έχει σκοπό  να διαφωνήσει  με σχεδόν κάθε θέση που έχουν πάρει  οι ειδικοί για το Hummingbird.  Σχεδόν όσοι ασχολούνται με το SEO εκεί έξω  αναφέρουν ότι πρέπει  να χρησιμοποιήσετε περισσότερο σημασιολογία στις σελίδες σας και γενικότερα να εφαρμόσετε τεχνικές για τις οποίες έχουμε ενημερωθεί και ισχύουν εδώ και χρόνια για τα long tail keywords.

Σύμφωνα με όλα όσα έχουμε δει και καταλάβει  για το  «Hummingbird» της Google, δεν είναι απλώς μια μικρή παρεξήγηση, αλλά μια μεγάλη παρανόηση που οδηγεί τους αναγνώστες αυτών των οδηγιών προς λάθος κατεύθυνση.

 

 

Ο αλγοριθμος Hummingbird  δεν έχει να κάνει με τα Long tail keywords.

 

Όσοι ασχολούντα με το seo ανησυχούν για  το ότι τα Links που χτίζουν πρέπει να είναι long tail.  Long-tail queries είναι ερω τήματα που έχουν διατυπωθεί ασυνήθιστα ή πολλές φορές και μοναδικά προς τις μηχανές αναζήτησης.  Έτσι οι SEO’s κατόπιν έρευνας  χρησιμοποιούσαν  αυτές τις φράσεις-Keywords στα κείμενα τους με σκοπό να έχουν πιθανότητες να εμφανιστούν  στις κορυφαίες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

 

Ο αλγoριθμος Hummingbird  δεν εχει να κανει με τα Long tail keywords αλλα ακριβως το αντιθετο.

 

Ο νέος αυτός αλγόριθμος αναλαμβάνει να αντιστοιχίσει τα long tail αυτά ερωτήματα με πιο μικρά ίδιας σημασίας πριν εκτελέσει την αναζήτηση.

Έτσι λοιπόν όταν βρισκόμαστε στην Θεσσαλονίκη και ρωτήσουμε το κινητό τηλέφωνο «ποιο είναι ένα καλό μέρος για να πιούμε καφέ;» τότε η Google είναι σε θέση να καταλάβει ότι όταν λέω «Θεσσαλονίκη» αναφέρομαι  σε ‘μέρος΄  η φράση ‘ένα καλό μέρος για να πιούμε καφέ’ αντιστοιχεί στο ‘Café’  . Πλέον  η Google με αυτό έχει καταφέρει  να μετατρέπει ολόκληρες προτάσεις  σε απλούστερες και με το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι σε θέση να καταλάβει ότι αναζητούμε ένα « Café στη Θεσσαλονίκη». Σε  έναν ιδανικό κόσμο θα περιμέναμε να κατανοήσει και την λέξη «καλό» και τα αποτελέσματα να ήταν ανάλογα των reviews. Θεωρούμε όμως ότι θα γίνει και αυτό.

 

Όσοι καταναλώνετε χρόνο για να γράψετε τα κείμενα σας  εκ νέου με long tail keywords η Google κάνει ακριβώς το αντίθετο.  H Google προσπαθεί να ξεφύγει από την ακριβή διατύπωση για την κατανόηση των εννοιών. Έτσι, δεν έχει σημασία πόσο φλύαρη ή κυκλική είναι η αναζήτησή σας για «Café στη Θεσσαλονίκη», η αναζήτηση τρέχει ακριβώς το ίδιο με το “Café Θεσσαλονίκη”, ” Καλά Café Θεσσαλονίκη “, κλπ.

H Google εφαρμόζει την σημασιολογία στο ίδιο το ερώτημα που της θέτουμε και όχι στις σελίδες.

Γι ‘αυτό και παρά το οτι ο αλγόριθμος Hummingbird βρίσκεται εκεί έξω για κάποιο καιρό  , και παρά την Google που μας ενημερώνει  ότι επηρεάζει το 90% των αναζητήσεων, δεν έχει υπάρξει κάποια τεράστια αντίδραση για τις αλλαγές στις θέσεις, ή μαζική απώλεια θέσεων.

Παρόλα αυτά έχουν επηρεαστεί κάποιες ιστοσελίδες αλλά για τελείως διαφορετικούς λόγους.

 

    Follow us

ΑΡΧΕΙΟ

From the blog

    • What is Google Rankbrain
    • On 26 October 2015, Google confirmed a piece of news about their search results processing system. Google admitted to using artificial intelligence to monitor its search results. This is what...
    • Read more

Latest Tweets

ADDRESS

Βασ. Όλγας, Θεσσαλονίκη
Τηλ:2315 310 667
sales@seoexperts.gr