4 απλά βήματα για να μην τιμωρηθείτε από την Google

4 απλά βήματα για να μην τιμωρηθείτε από την Google.

Οι αλλαγές που έγιναν τον περασμένο χρόνο από την Google και πιο συγκεκριμένα ο αλγόριθμος Penguin τον Μάϊο του 2013 αλλά και ο αλγόριθμος Hummingbird, έδειξαν ακόμη μια φορά πως  links από πηγές που δεν είναι σίγουρες θα πρέπει να αποφεύγονται.

Σαν ιδιοκτήτης ενός website θα πρέπει να κάνετε focus στο να «χτίσετε» ένα white hat profile από άποψη link building αλλά κυρίως να επικεντροθείτε και στην δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας.

Η δημιουργία μοναδικού και χρήσιμο για τους επισκέπτες περιεχομένου, είναι καλό και για τους επισκέπτες της σελίδας σας αλλά και για τις μηχανές αναζήτησης αλλά και ένας πολύ καλός τρόπος για να είστε οι «καλοί» στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

Συγκεκριμένα υπάρχουν μερικά free of risk tips που μπορείτε να εφαρμόσετε.

Δώστε προσοχή

Είναι σημαντικό να είστε ενήμεροι για όλους τους αλγόριθμους που κατά καιρούς τρέχει η Google. Από μόνοι σας πρέπει να μένετε ενημερώνεστε για όλες τις αλλαγές πχ του Penguin αλγόριθμου ώστε να μπορείτε να προσαρμόζεστε στις αλλαγές γρήγορα. Αν δεν καταφέρετε να κατανοήσετε τι ακριβώς σας ζητάει η Google να κάνετε τότε θα είναι πολύ δύσκολο να προσαρμοστείτε στις αλλαγές και τις περισσότερες φορές αυτό δεν έχει θετικά αποτελέσματα.

Κάντε μια αξιολόγηση των link σας

Ακόμη και αν δεν σας έχει επηρεάσει κάποιος αλγόριθμος είτε ο Penguin είτε ο Hummingbird, δεν σημαίνει ότι όλα στην ιστοσελίδα σας είναι εντάξει. Οκ το ομολογούμε, μπορεί και να είναι. Αλλά πάντοτε θα πρέπει να έχουμε το νου μας σε low value links που μπορεί να προκύψουν ακόμα και από ανταγωνιστές.

Σταματήστε να επικεντρώνεστε σε links χαμηλής αξίας

Ουσιαστικά ο τελευταίος αλγόριθμος της Google επικεντρώθηκε στην καταπολέμηση των link schemes. Για αυτό αν έχετε links που είναι χαμηλής ποιότητας, θα πρέπει άμεσα να αφαιρεθούν διότι μπορεί για τώρα να απολαμβάνετε τα προνόμιά μια καλής θέσης αλλά αυτό σύντομα θα αλλάξει.

Δημιουργήστε περιεχόμενο, δεν θυμόμαστε αν το αναφέραμε αλλά ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.

Η Google υποστηρίζει για τον τελευταίο αλγόριθμο που «έτρεξε» παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας, αλλά και κατά πόσο αυτό φαίνεται χρήσιμο στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Κοινώς με απλά λόγια : Είναι το περιεχόμενο σας χρήσιμο; Οι χρήστες της ιστοσελίδας σας, μοιράζονται το περιεχόμενο σας στα Social Media ; Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα πρέπει να θέτετε στον εαυτό σας , κάθε φορά που θα ξεκινάτε να γράψετε ένα άρθρο για το εταιρικό σας blog ή να εισάγετε ένα προϊόν.

 

Συμπεράσματα

Μπορεί να βρίσκεστε στην θέση αυτών που έχουν τιμωρηθεί από την Google. Μπορεί όμως και όχι. Το σίγουρο είναι ότι μπορείτε με πολύ προσωπική προσπάθεια να κάνετε την ιστοσελίδα σας πιο ενδιαφέρουσα και για τις μηχανές αναζήτησης αλλά και για τους επισκέπτες της. Θυμηθείτε κάθε φορά πως η ανάδειξη της ιστοσελίδας σας στα πρώτα αποτελέσματα της Google δεν απαιτεί μονάχα ειδικούς στο seo αλλά και πολύ προσωπική δουλειά.

    Follow us

ΑΡΧΕΙΟ

From the blog

    • What is Google Rankbrain
    • On 26 October 2015, Google confirmed a piece of news about their search results processing system. Google admitted to using artificial intelligence to monitor its search results. This is what...
    • Read more

Latest Tweets

ADDRESS

Βασ. Όλγας, Θεσσαλονίκη
Τηλ:2315 310 667
sales@seoexperts.gr