9 τρόποι για να μετρήσετε την αποδοτικότητα του περιεχομένου σας

Αποδίδει το περιεχόμενο σας; 9 τρόποι για να το μετρήσετε.

Είναι γεγονός ότι η εποχή επιτάσσει ολοένα και περισσότερο περιεχόμενο στις ιστοσελίδες μας. Ψέματα. Η εποχή μας χρειάζεται περισσότερο ΧΡΗΣΙΜΟ περιεχόμενο. Αυτό που ξεχνάνε όμως οι περισσότεροι είναι να «μετρήσουν» πόσο χρήσιμο ήταν τελικά το περιεχόμενο τους και ποιο ήταν τελικά το αποτέλεσμα τους.

Αν ρωτάτε εμάς, το μυστικό είναι να επικεντρώνεστε σε trends και να καταγράφετε διαχρονικά τα στατιστικά που συγκεντρώνετε από το περιεχόμενο σας. Αν έχετε κολλήσει στο πως μπορείτε να μετράτε την αποδοτικότητα του περιεχομένου σας, τότε χρησιμοποιήστε αυτές τα 9 βήματα για να εντοπίσετε τις αδυναμίες και τις δυνατότητες του.

Μοναδικοί επισκέπτες

Ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών είναι ένας άριστος δείκτης του μεγέθους του κοινού σας, σύμφωνα και  με το Content Marketing Institute.  Επενδύστε περισσότερο χρόνο στην ανάλυση των σελίδων σας. Δείτε γιατί μερικές σελίδες συγκεντρώνουν περισσότερο traffic. Είναι λόγω καλύτερου περιεχομένου και ποιότητας ή θέμα seo friendly ; Συγκεντρώστε περισσότερους μοναδικούς επισκέπτες κάνοντας έρευνα στα social media. Εντοπίστε το κοινό σας και προσαρμόστε την ιστοσελίδα σας ώστε να μπορεί εύκολα να γίνεται share στα κοινωνικά δίκτυα.

 Bounce Rate

Το Bounce Rate είναι εν συντομία ο συνολικός αριθμός που επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας, αλλά δεν προχώρησαν σε άλλες σελίδες στο website σας. Το bounce rate είναι ένας πολύ καλός δείκτης για να καταλάβατε κατά πόσο το περιεχόμενο σας ενισχύει το engagement με τους επισκέπτες. Για να κρατήσετε το bounce rate χαμηλά, δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο το οποίο θα εντυπωσιάσει τους επισκέπτες σας και δομήστε με έξυπνο τρόπο την ιστοσελίδα σας ώστε οι χρήστες να επεξεργαστούν περισσότερο περιεχόμενο.

Από πού είναι οι επισκέπτες σας

Το να γνωρίζετε από πού είναι οι επισκέπτες σας είναι εξαιρετικής σημασίας, καθώς σας βοηθά και να συντάξετε ανάλογα το περιεχόμενο σας. Αν το περιεχόμενο σας δεν φτάνει στις περιοχές που έχετε ως αγορά στόχο θα μπορούσατε να βρείτε αυτό το κοινό μέσω των Social Media με καμπάνιες στημένες συγκεκριμένα για εκείνες τις γεωγραφικές περιοχές.

Κοινωνικά Δίκτυα / Social Media

Τα shares, mentions και τα σχόλια δείχνουν πόσο καλά το περιεχόμενό σας επικοινωνεί με το κοινό-στόχο σας. Οι μετρήσεις που παίρνουμε κυρίως από τα social media μας βοηθούν και μας καθοδηγούν περισσότερο για το τι περιεχόμενο χρειάζονται οι επισκέπτες ή τι τους αρέσει περισσότερο. Αν δημιουργείτε περιεχόμενο μονάχα για να βελτιστοποιήσετε το conversion σας μέσω των social media τότε είστε σε λάθος δρόμο. Χρησιμοποιείστε τα social media για να μοιράζετε χρήσιμες πληροφορίες, εκπαιδεύστε το κοινό σας, διασκεδάστε το κοινό σας και γίνετε πηγή έμπνευσης.  Πιστέψτε μας δημιουργεί μοναδική αξία για την επιχείρηση σας. Αν οι χρήστες κοινοποιούν το περιεχόμενο σας στα social media αυτό σημαίνει πως το brand σας εκπέμπει εμπιστοσύνη. Τα Conversion σε αυτή την περίπτωση θα έρθουν σε βάθος χρόνου. Εμπιστευτείτε αυτό που σας λέμε.

Εισερχόμενα Links

Ο αριθμός των εισερχόμενων συνδέσμων από καταξιωμένες ιστοσελίδες του χώρου σας δείχνει την απόδοση του περιεχομένου σας κατά ένα τρόπο. Όταν βλέπετε πως ο αριθμός των link σας αυξάνεται από σελίδες σχετικού περιεχομένου είναι ένα σημάδι ότι το Brand Trust σας είναι σε καλό επίπεδο. Ένα link από high authority website είναι σίγουρα μια πολύ μεγάλη νίκη, αλλά σας δείχνει επίσης ποιο περιεχόμενο σας δεν έχει λάβει τόση αξία και ίσως εδώ θα πρέπει να σκεφτείτε την βοήθεια των social media.

Landing pages

Οι επισκέψεις στις landing pages είναι ένας καλός δείκτης για να δείτε πως το περιεχόμενο σας δημιουργεί traffic. Μέχρι σήμερα τις συναντάμε κυρίως για την συμπλήρωση κάποιας φόρμας ή για την προώθηση ενός προϊόντος. Τεστάρετε ξανά και ξανά την σελίδα σας σε περίπτωση που δεν αποδίδει τα αναμενόμενα. A/B τεστ μας δείχνουν πολλές φορές τις αδυναμίες μιας σελίδας καθώς και ποια μορφή της αρέσεις στους χρήστες. Κοινώς με πιο τρόπο όταν είναι δομημένη η σελίδα μας αποδίδει τα μέγιστα.

Quality of Leads

Τα Conversions είναι ωραία είναι επίσης αυτό που ζητάνε όλοι. Αλλά αν δεν συγκεντρώνετε τα κατάλληλα leads τότε το content marketing γίνεται απρόσωπο. Αναλύστε με προσοχή, ποιος συμπληρώνει τις φόρμες για να λαμβάνει το newsletter σας; Ποιο είναι το προφίλ αυτού που έχει πρόσβαση στο περιεχόμενο σας;  Είναι το προφίλ των ανθρώπων που θα γίνει πελάτης σας; Αν προσεγγίζετε το λάθος προφίλ καταναλωτή τότε πολύ πιθανόν να έχει άμεση επίπτωση στις πωλήσεις.

Search Rankings

Η θέση – κατάταξη σας στις μηχανές αναζήτησης είναι ένας αποτελεσματικός δείκτης της συνολικής απόδοσης του περιεχομένου σας. Η άνοδος στις θέσεις καταδεικνύει ότι  περιεχόμενό σας είναι υψηλής ποιότητας, βελτιστοποιημένο για τις σωστές λέξεις κλειδιά. Μπορεί να χρειαστούν μήνες, όμως, να δούμε μια αλλαγή στην κατάταξη και σίγουρα δεν είναι ο πιο σημαντικός δείκτης της επιτυχίας περιεχομένου.

Για το τέλος αφήσαμε τα Conversions, που είναι και ο στόχος όλων των content marketers . Ο υψηλός αριθμός Conversions ( μετατροπή επισκέπτη σε αγοραστή / εγγεγραμμένο χρήστη κ.ο ) σημαίνει ότι το περιεχόμενο μας, τα κατάφερε. Τι κατάφερε;  Κατάφερε να γίνει αρεστό από τους χρήστες, να διαμοιραστεί στα κοινωνικά δίκτυα, να φέρει links και στο τέλος έδωσε τον επιθυμητό αριθμό αγορών , εγγεγραμμένων χρηστώ ή όποιος άλλος ήταν ο τελικός σας στόχος.  Αυτός είναι ο καλύτερο δείκτης για την μέτρηση των προσπαθειών σας και για να δείτε κατά πόσο είχε επιτυχία το περιεχόμενο σας.

Θυμηθείτε μονάχα ότι τα Conversion δεν έρχονται εν μία νυκτή, χρειάζεται χρόνο και προσπάθεια από μια ομάδα ειδικών που δημιουργήσει, θα μετρήσει και θα αναλύσει το κατάλληλο περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας και το κοινό σας.

    Follow us

ΑΡΧΕΙΟ

From the blog

    • What is Google Rankbrain
    • On 26 October 2015, Google confirmed a piece of news about their search results processing system. Google admitted to using artificial intelligence to monitor its search results. This is what...
    • Read more

Latest Tweets

ADDRESS

Βασ. Όλγας, Θεσσαλονίκη
Τηλ:2315 310 667
sales@seoexperts.gr